Vragen & Antwoorden over online-reserveringen

 

 

 

Hoe werkt online betalen?

U betaalt veilig en snel met uw gegevens voor internetbankieren.

Kies uw zetelkeuze en dan je betaalmethode. Klik op "Ga verder naar betaling". Na klikken word je naar onze betaalpartner Mollie doorverwezen, waar je meteen de betaling kan uitvoeren in een beveiligde omgeving.

Meldt u aan met uw vertrouwde gegevens voor internetbankieren. De gegevens worden gecodeerd aan uw systeem voor internetbankieren overgedragen.

De webshop ontvangt een transactiebevestiging in real-time en kan uw bestelling meteen verwerken.

Verdere inlichtingen : info@zultsevriendenkring.be

 

Kan ik betalen met VISA/MASTERCARD of bancontact?

Jazeker, bancontact en elke creditkaart wordt aanvaard.

 

Ik heb online gereserveerd maar ik ontvang geen tickets of heb ze niet kunnen printen. Wat nu?

Na betaling krijg je onmiddellijk het “printscherm” om je tickets te printen. Mocht dit niet gelukt zijn, stuur dan een e-mail naar info@zultsevriendenkring.be met

  • je naam
  • datum waarop je de reservering ingaf
  • datum van de gekozen voorstelling
  • aantal personen

Dan stuurt Zultsevriendenkring.be je per kerende e-mail jouw tickets.

 

Ik wil online reserveren met een overschrijving, maar lukt niet. Wat nu?

Je kan tot 1 week voor de vertoning reserveren via overschrijving. Mocht je later willen reserveren kies dan voor een andere betaalmethode.

Is het mogelijk om mijn tickets aan de inkom te leggen? Moet ik ze dan zelf nog printen?

Het is zeker mogelijk om jouw tickets aan de inkom klaar te leggen. Je hoeft ze niet te printen. Dit doen wij. Stuur wel nog een e-mail met je vraag naar info@zultsevriendenkring.be.

 

Kan ik mijn tickets meerdere keren afdrukken?

De mogelijkheid bestaat om uw ticket(s) meerdere keren te downloaden en af te drukken. Enkel de eerste aanbieder van het originele e-ticket wordt toegang verleend tot de vertoning. Elk tweede aangeboden ticket zal beschouwd worden als een kopie en geen toegang geven tot zaal of vertoning.

 

Ik ben in het bezit van tickets maar ben plots verhinderd om naar de voorstelling te komen. Wat nu?

Er is geen verzakingsrecht bij het reserveren van online-toneeltickets (dus geen terugbetaling noch omruiling).

De wet van 6 april 2010 betreffende de marktpraktijken en consumentenbescherming (BS 12.04.2010) - die voorziet in een recht tot herroepen van de online aankoop (op afstand) - is NIET van toepassing op de ONLINE VERKOOP van theatertickets.

Het staat U wel vrij om aangekochte tickets zelf door te verkopen, doch tegen maximum de prijs waaraan de vereniging de kaarten verkoopt. Zultse Vriendenkring zelf kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele inbreuken hiertegen.

 

Ik stel vast dat ik een verkeerde datum heb geboekt. Wat nu?

Je stuurt een e-mail naar info@zultsevriendenkring.be met

  • je naam
  • de (verkeerde) datum van de gekozen voorstelling
  • je ticketnummer
  • de nieuwe gewenste datum

Indien er op die nieuwe datum nog voldoende plaatsen beschikbaar zijn sturen we u per e-mail jouw nieuwe tickets. Deze zullen een nieuwe code meekrijgen. De oude tickets zullen niet meer geldig zijn waarbij tevens de oude code vervalt. Let ook op dat een groep niet gedeeltelijk kan verplaatst worden.

 

Om hoe laat gaan de deuren open?

Onze cafeteria gaat 2 uren voor de aanvang van de voorstelling open. De toneelzaal gaat open 20 minuten voor de voorstelling.

 

Is er regeling voor mensen met een beperking?

Jazeker. Als je op de eerste rij klikt om te reserveren verschijnt een (pop-up-)venster met de mededeling: “Wacht zolang mogelijk om op de eerste rij te zitten. Geef eerst de rolstoelgebruiker(s) of mensen met een beperking de kans deze te boeken.

 

Laatkomers...

Het is zowel voor de acteurs als voor het publiek erg storend wanneer iemand tijdens de voorstelling nog de zaal binnenkomt. Laatkomers kunnen enkel met uitdrukkelijke toestemming van de optredende acteurs in de zaal worden toegelaten. Tijdens de pauze kunnen zij wel nog binnen. Tickets van laatkomers worden niet terugbetaald of omgeruild.

 

Wat betekent het uniek nummer op mijn ticket?

Dit is een code die hoofdzakelijk dient voor de goede organisatie. Deze is gelinkt aan de QR-code die per ticket geldig is. Een tweede ticket met hetzelfde nummer of QR-code kan geen toegang krijgen.

 

Hoe zit het met GDPR?

General Data Protection Regulation (GDPR) is ons al langer bekend en passen we reeds toe vanaf onze eerste online reservaties in 2015.

 

Is online reserveren veilig?

Online betalen bij Zultse Vriendenkring is zeker veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wenst u mee te werken? Neem dan contact op!